5 Temmuz 2007 Perşembe

Mucize Kalp ilacı

Kalp damarlarina sihirli ilaç!
Atatürk doktorlarina, Bacaklarim çok kasiniyor, demis! Doktorlar, Bunlar karinca isiriklari pasam,
demisler. O gün Çankayanin her yerine DDT sikilmis. (DDT dedim ya 50 yil öncenin harika ilaci. Bit,
pire ve tahtakurusunu yok eden mucize ilaç.) Her doktorla sohbetimin sonunda sorarim: Bugünkü tip
olsaydi, Atatürk kaç yil yasardi? Doktorlar derin bir ah çekerek söyle yanitlar: Asla sirozdan
ölmezdi. Çok uzun yasardi! Peki, nasil olur da doktorlar siroz belirtisi ile karinca isirigini
karistirir? Bu soruyu sordugum her doktor, basini iki yana sallar. Ben de o hüzünlü ortami dagitmak
için söyle derim: Beni Türk doktorlarina emanet edin! Efendim!... Atatürkün son günlerinde, Pasam,
demisler, bu sirozun en iyi ilaci enginar. Antakyadan özel olarak getirtilen enginarlar pisirilmis.
Ama Atatürk, o enginarlari yiyemeden vefat etmis. Enginar, gerçekten karacigerin ilaci. Senede dört
ay çikan enginari bolca yiyin. Ayrica yapraklarini kaynatin (aci olmasin diye içine maydanoz da
atin) ve bir gün dinlendirin. Sonra içebildiginiz kadar için. Ýste size harika bir karacigere
takviye ilaci. Sunu da unutmayin, dalinda kuruyan Malatya kayisisi ile Marasin dut pekmezi de ilaç
gibidir. Nereden mi biliyorum? Ben de son yillarda alternatif tiptan çok yardim aldim. Elbette
modern tip, benim silahim oldu. Bilimin ipine simsiki sarildim ve tip adamlarina hep inandim. Tam
sekiz yildir, kanserin her türlüsü ile savasirken sunu da yaptim: Alternatif tip, yani dogal
besinlerden aldigim destekle güç buldum. O kadar yasanmis hikâye var ki... Saglikli beslenmenin yolu
alternatif tibbin liderliginden geçiyor. Artik bu kanitlandi. Hadi size yasanmis bir öykü: Müdür
olan enistem Abdülkadir Tuncay, yillar önce kalbinden rahatsizlanir. Ankara Üniversitesinde siki bir
muayeneden geçince kalbe giden tüm damarlarin yüzde 98inin tikali oldugu saptanir. Yasli oldugu için
ameliyat edilemez. Eve dönüs hüzünlü olur. Çünkü tip çaresizdir. Mahallenin yasli insanlari akil
verir. Sunlari yap, derler. Müdür eniste, denileni yapar. Alti ay sonra ayni doktorlara gider. Sonuç
sasirticidir. Müdür enistemin damarlarinin tikalilik orani yüzde 98den yüzde 60a inmistir. Enistem,
çok sonralari dogal yasliliktan vefat etti. Ama kalpten degil. O sihirli hayat formülünü kiz
kardesim Meserret, bir kenara not etmisti. Ben de bu formülü çok sevdigim kalp uzmani cerrah Dogan
Saribeyogluna anlattim. O da bu sihirli formülü kendi üzerinde test etti. Sonucu anlatti: Artik
asansör kullanmiyorum, merdivenleri rahatlikla çikiyorum. Kalp damarlari tikali olanlara bir
numarali tavsiye su:

* Günde üç tane, kirmizi sogan yenilecek. (Sakarya tercih edilecek) Sonra da su formül uygulanacak:

* 100 gram karabas, 100 gram melisa otu (ogul otu da olabilir), 15 gram zencefil, 15 gram havlican
iki litre su ile kaynatilacak ve tencerenin kapagi kapatilarak 24 saat dinlendirilecek. Bu sudan
sabah, aksam iki kez birer bardak içilecek.

Hiç yorum yok: